Malmö Resan på Torsdag!

Malmö resan på Torsdag!
Eftersom jag går ekonomi, ska jag för en gångs skulle planera det jag ska köpa! Jag vet att jag inte kommer att följa den, men det är bra att veta hur mycket man kommer att slösa!

Måste ha Listan
♥  Biljetter dit och Hem 200:-
♥  Äta 100 :-
♥ Tygskorna 98 :-
♥ Skor (klack) 298 :-
♥ Topp 98 :-
♥ Skjorta 198 :-
Totalt 992:-

Ersättnings Listan
♥ H&M Topp (kortarmad) 79,50 :-
♥ H&M blus (kortarmad) 149 :-
♥ H&M jacka 298 :-
Totalt 526,50 :-

Kanske listan
♥ Zara skor (om jag hittar några snygga) högst 400 :-
♥ Indiska blus 249:-
♥ Espadrillos 149 :-
♥ Gina Tricot Linne 129 :-
♥ Monki skor 298: - (inte säkert på priset)

Totalt 1227:-

Om jag var rik skulle jag har handlat allt detta som blir 2745,50 kronor! Hela mitt CSN-bidrag!


Have to have!

HAVE TO HAVE!

Have To Have!

Have to Have!

Maybe Shopping!
Blus
Maybe Shop!

Maybe shop!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0