Me = Boring



(Jag och min kusin på bilden.)


Hur är läget med er? Med mig är det som vanligt. Härmed acceptera jag, Att jag är en tråkig person, Att jag är lat, Att jag har glömt hur man har roligt. Fan alltså, min dag ser detsamma hela jävla tiden.

Men vad ska man göra? Bowla? Det kostar ju, som Emelie säger. Bio? Redan gjort några gånger. Kollat på filmer hemma, vardagshändelse för min del, tråkigt.


Lite sent att komma på saker att göra nu när lovet är över. Great. Men den 10 januari har jag lovat min älskade Emelie att gå ut med henne, och jag ska hålla det jag lovade. Måste bara köpa skor och kanske något att ha på mig. Fast jag är helt pank, har bara pengar till tågbiljetten för en månad.


Shqip

Cdo ditë e njëta gjë, shtepi, tv, buk, mesime, msn dhe tv. Cfare jete kote jetoj une.

Nga ky moment une ida do e them disa fakte te verteta, Jam  dembele dhe kam harruar se sit e bëj qef me shoqet e mia.
Por me 10 januari e kam premtuar shoqes time që do dalim ne disco gjith naten. Mos ki merak V, se do jem goce e mire, per koke tende dhe timen bashke. Kaq per sonte.


Kommentarer
Postat av: Alexandra

Deppigt :/ men du klara tentan iaf o snart börjar skolan så kommer du ut på lite äventyr ;P

2009-01-05 @ 23:23:04
URL: http://alliiee.blogg.se/
Postat av: Emelie

åååh va kul;)

2009-01-05 @ 23:25:09
URL: http://emmesn.blogg.se/
Postat av: dj_apsolut

haha po mire mi zemer se une kam aq besim te ti kisss

2009-01-06 @ 15:38:35
Postat av: dj_apsolut

iden une e kam si shpirte,si yll,si diell,si hene,dhe ida eshte engjulli im mbrojtes dhe engjulli im i preferuar.kaq kisha



PS.eshte i sham (e dini vete ju se me cfare)ai qe i perkthen me komentet e miaj me vjen keq qe p oe them kete por ju me detyruat,,behuni goca te mbara ju lutem



2009-01-07 @ 18:41:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0