Söndag

Eftersom jag har noll inspiration måste jag tråka er med att berätta dagen händelser.

Vaknade rätt sen idag med, kollade på tv, åt frukost vid 3, tv, lagade mat för hela familjen (det var min tur idag, då Silva

lagade maten igår). Idag blev det fisk (lax) med kokta potatis med sås och sallad till det. Hur gott som helst.

Jag har också kollat igenom gamla tentor till statistiken som inte ser lätta ut, men det ska väl gå. Måste börja med det imorgon lite smått.


Ja mer än detta ha det inte hänt. Jag tänkte ringa en vän och kolla på film, men när jag tänkte efter kom jag på att jag inte orka gå och hyra film i den här kylan. Minus sju grader är inte lite minsann, och jag är väldigt frusen av mig så det får bli tv tittande och prata med V idag med. Alltid uppskattatJ


Ha det gött allihop.


Gjithmone kur e shkruaj ne suedish cka kam bë sot, pritoj me shkruar dhe ne shqip, POR e di që jan ca cuna që e lexojne kyt adress dhe per hatert tyre dhe te dashurit me duhet me e shkruar dhe shqip.


Sot nuk kam bë as edhe nji gjë që eshte speciale. Por si cdo dite, jam cua vone, henger buk, tv, folur me mamin. Sot kisha radhen une me bë me hengër, dhe darka per sonte ështe, peshk (krap) me patate te zime me sallada dhe venë si pije, (jo une po mami dhe babi, une vec une pi).


Pervec keto gjërave kam folur dhe me V, dhe sot ishte nji diskutim i lezetshem. Sepse i tregova se sa nervos do jem kur ta takoj dhe sa here do ndrroj rroba dhe sa ora do rrija ne pasqyere
deri sa te dal per deret. Mundem te them që i iku mendja pak a shume.


Tani shikoj tv. Naten e mire te gjithve. Ju dua aq sa me doni.


Kommentarer
Postat av: dj_apsolut

hahaha dite e kendshme dhe darke e kedshme

2009-01-04 @ 19:11:28
Postat av: dj_apsolut

ma quando sei bella ida i miei complimenti davero molto bella.....uauuu

2009-01-04 @ 19:36:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0