Väntar...



Hemma och väntar på att tiden ska gå, så jag kan åka till skolan och få det gjort. (inte för att lära mig) Jag såg att vi har skola imorgon också, perfekt. Och vi har tenta om en vecka, mer perfekt kan det inte bli. Men ja, jag få plugga på söndag och hela veckan och imorgon lite. Uh, jag orka inte rå plugga, hoppas det bli bättre när man väl kan lite.

Skriver mer sen när jag kommer från skolan, dvs. klockan nio på kvällen, PERFEKT.


SHQIP

Tani jam ne shtepi (jo ne kervat) dhe po pres që ora te ec pak ma shpejt per me ik ne shkolle. Sot fillon shkolla shume vone dhe me siguri do jem shume vone ne shtepi. Reth ores 22.00 do mundem me fol me te engjull, por do mundohem te coj sms. Sdi cka me shkruar ma. E vetmia arsyje pse po shkruaj gjith keto rrejeshta ështe sepse skam cka me bë, tani per tani. Ju dua aq sa me doni. /Ida


Kommentarer
Postat av: dj_apsolut

mm me vjen keq e dashur qe e ke pas shkollen aq vone...una salute per tutti queli che scivano in questa adressa

2009-01-08 @ 21:15:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0