- En ledig fredag -


Do YOU like it? Becuase if you like I will hate it, haha kidding.

Goddagens allihop. Hur mår ni? Det flesta går i skolan idag eller jobbar, själv är man ledig. För tillfället ligger jag i sängen och äter chips. Jag har faktiskt gjort någonting idag, jag har ändrat min Header. Men jag tycker inte om bakgrunden på bilderna. Men det får vara så. Jag har också försökt plugga till tentan som vi har den 2 maj, men det går inte bra. Jag är bara klar med första kapitlet och vi har 10 kapitel som vi ska kunna. Hur ska det gå? Jo, åt helvete kommer det att gå. A ja. Nu ska jag fortsätta att inte göra ett skit, men jag ville bara skriva några rader på min kära blogg. Ha en bra dag allihop. By the way, jag är sugen på att festa, men min lilla Emelie är säkert trött av att jobba hos Hemtex!


Kommentarer
Postat av: Emelie

Det var sour cream & onion chipsen som mättade lilla magen, antar jag?;)

2009-04-17 @ 18:44:06
URL: http://prinsessanpaalerten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0