Klädesplagg jag vill ha...


Tänk den här blusen med ett par vita byxor och vita tygskor.
Enkelt och fint.

Gillar detaljerna vid midjan. Jag tror den här klänningen är väldig fin när man har den på sig. Den ser lit tråkig ut på bilden.

Älskar färgen på den här klänningen. Jag måste prova den.

Jag älskar det blommiga mönstret på denna klänning, men jag hade inte våga ha den på mig. Jag kanske måste prova den med om den finns kvar på H&M.

Jag provade den här kavajen i Stockholm i svart och den kändes lite tråkig. Nu vet jag varför. DEN SKULLE HA VARIT I VIT FÄRG. MÅSTE PROVA DEN!

Men jag kan inte handla kläder nu. Jag har inga pengar kvar:( Livet suger ibland!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0