Onsdag

Hej allihop. Har ni sovit gott? För jag har sovit gott nu i en timme, tills jag hörde min syster skrika och då vakande jag. Så himla skönt att sova en timme efter skolan. Annars så har jag varit i skolan, 9-12. Gjorde klart den sista laborationen med kära Rwan. Efter skolan åkte vi direkt till DinSko för att kolla om de hade fått ett par gladiatorsandaler. Vi provade sandalerna men jag tyckte inte de var så fina som de såg ut på deras hemsida, och Rwan tyckte att det var för många nitar på dem. "Det ser ut som att man har lampor på skorna" sa hon. Dem hade för mycket bling bling enligt henne. Jag tyckte inte att nitarna störde men de var inte fina framifrån. Däremot var de sjukt snygga i profil. Vi hann med H&M också. Jag hittade en helt underbar linne för 98 kronor och fick den för 88 kronor, 10 % för det var clubbdag. Det var min dag det. Nu ligger jag i sängen och ska snart ta och gå kolla på Big Brother en halvtimme, sen blir det tv-kväll. Men egentligen BORDE jag plugga. Varför kan inte vi få instuderingsfrågorna och plugga på tentan eller varför kan inte vår lärare lägga ut de senaste föreläsningarna?  Fan jag kommer inte klara den här tentanL. Ha en bra kväll allihop. Love you all!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0