Skolfoto problem..


Hahaha Kolla Gubben på bilden. Älskar hans ansiktsutryck. På bilden: Gubben, Rwan, Alexandra och Jag.

Jag går galen snart. Det är så här att jag betalade en faktura till skolfoto till min syster. Jag betalde genom internetbanken och jag var så säkert på att jag skrev rätt siffror och rätt bankgiro, som jag alltid gör. Visst jag kan vara slarvig men inte med fakturor. Det har aldrig blivit fel. I all fall. Jag trodde jag hade betalat henne faktura till skolfoto för pengarna gick ut från mitt konto och allt stämde. Efter bara några veckor får min syster en till faktura med en påminnings avgift att betala. Jag som trodde jag hade betalat rätt fick ringa till de och förklara att JAG HADE BETALAT FAKTURAN I TID. Hon bad min gå in på Internetbanken kolla på historiska betalda fakturor och ge bankgiro nr och OCR nr. Jag gjorde som hon sa och då mina vänner säger hon att det är fel bankgiro jag hade skrivit in och pengarna hade hamnat på någons annans konto. Jag skrev in det bankgiro som pengarna hade gått till och hittade företaget. Letade upp deras nr och ringde de. Tanten jag pratade med sa att jag skulle skicka ett kvitto att jag hade betalat, så det gjorde jag. Efter några minuter får jag ett mail från tanten där hon säger att de tar emot skolfoto betalningar och att jag hade skickat rätt från början. Men saken är det att jag har betalat 2 fakturor och nu tar det en jädrans tid att få tillbaka pengarna från den första faktura som var rätt betalat men som skolfoto inte tyckte det. Det är helt komplicerad och jag är arg. Det var fan bara 150 kronor, men ni vet hur jag är. Jag måste gå till botten med allt. Kommer ni ihåg 2 kronorna hos Wayne´s i Stockholm. Hahha.  Det var bara det jag tänkte skriva för idag. Jag är små arg för att min syster inte hade skrivit ut föreläsningarna men det gör hon imorgon. Ha en bra dag allihop. Nu ska jag läsa Sofis MODE! Imorgon är jag ledig. Halleluja.


P.S. Jag hittade Selmas älskade festtopp som hon köpte i Stockholm i Sofis ModeD.S.


Kommentarer
Postat av: Rwan

de två kronorna var på subway och inte waynes:P hehe Skicka bilderna till mig!!!

2009-04-16 @ 21:19:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0