Live Laugh Love



Men tjenare. Hur har ni haft det? Själv har jag lekt Bree i DSW. Jag har städat, lagat mat, tvättat, strukit stora lassar med kläder och fixat garderoben. Nu har jag och min syster a walk in closet. Måste bara köpa en klädstång hos Ikea och allt är perfekt. Min kära pappa har målat garderoben i ljus beige färg och vit, det ser helt sjukt snyggt ut. Annars har man varit ledig hela veckan (förutom måndagen). Ja, just det ja. Jag har köpt två plastik blommor med vaser och en ny lampa. Sen har man bråkat med folk och är små arg nu, men det går över. Något som jag skulle ha gjort är att läsa alla kapitel som vi har till på måndag, men det blev inte av. Fan måste ta och läsa de. Jag är trött nu på skolan, skönt att är den sista kursen, sen kan man ta det lugn. Förlåt att jag inte har bloggat, men att blogga ingår inte i Brees schema, så det får vara min ursäkt. Ha en underbar dag mina vänner.

" Baby you are pefect, but not for me"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0